Translate

dimarts, 7 de gener del 2014

RELAXEM L'ESTÒMAC

Ahir, dia de Reis, ha estat l'última festa d'aquest Nadal. Avui hem començat a tornar a la nostra rutina. Què bé! Em sembla que qui més qui menys, tothom està cansat de tants àpats Nadalencs. Per lleugers que es procurin fer, sempre resulten méx feixucs, i si no, és la barreja de menges diferents el que fa que tinguem l'estòmac a punt del suicidi!!!!

Jo vull començar l'any relaxant l'estòmac, us apunteu? A la web es poden trobar tota mena de receptes de brous depuratius i tots ens poden resultar ben útils, però potser no cal fer res que se surti de la nostra normalitat i dels nostres gustos. Jo proposo per començar, fer uns sopars lleugers a base de productes de l'hort. Què us semblarien unes rodanxes d'esberginia i de carbassó a la planxa? Això no te cap secret. Només hem d'escalfar la planxa i quan estigui ben calenta hi posem les rodanxes de carbassó i d'esbergínia i si m'apureu, hi poseu un rajolinet d'oli, molt poc. Deixeu que cogui, per tots dos costats, i un cop cuit, un polsim de sal, si voleu.

Per acabar de completar el sopar, jo posaria uns talls de formatge tendre, entremig dels talls de les "cucurbitàcies" i al costat una mica d'escarola o d'enciam tallat finet. Això és un àpat ple de vitamines, sense greixos i gustós. Us hi poseu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada